דף הבית >> מאמרים >> ריהוט למשרד - איך להתאים את הריהוט למקצוע?

ריהוט למשרד - איך להתאים את הריהוט למקצוע?

נושא בחירת הריהוט למשרד שלכם אינו מהווה את אחת ההחלטות הקלות. יש להתחשב הן בצרכי העיצוב של המשרד והקונספט העיצובי שלו אך גם בצרכי העבודה, על מנת שזו תתבצע בצורה היעילה ביותר. להלן מספר טיפים שיעזרו לכם לבחור ריהוט למשרד שאכן יתאים בצורה מושלמת לתחום העיסוק שלכם.
 

עורכי דין ומקצועות משיקים

מקצועות אלו מאופיינים ברצינות ורשמיות ועל כן זקוקים לאווירה מקצועית מכובדת. ריהוט למשרד עורך דין, רואה חשבון וכדומה, יכיל ברוב המקרים אלמנטים של עץ מלא, שולחנות דיונים ארוכים וגדולים וכסאות מנהלים מעור מפנק אשר ישדר יוקרה. מקצועות אלו זקוקים גם לפתרונות אחסון רבים ועל כן במשרד יהיו נוכחים גם ארונות ופתרונות מתקדמים לאחסון, כגון ארונות גבוהים, מגירות נשלפות ועוד.

 

אנשי רפואה ופארה-רפואה

רופאים, רופאי שיניים, כירופרקטים, דיאטנים, פיזיותרפיסטים וכו' משתייכים לתחומי הרפואה למיניהם, אשר אף הם בעלי המוניטין והכבוד אשר צריכים להתבטא היטב בעיצוב המשרד. ריהוט למשרד מעין זה יהיה כמעט תמיד פחות "כבד" ויותר פרקטי. פרטי הריהוט יהיו מודרניים יותר עם קווי גימור ישרים. כל הריהוט צריך להיראות אסתטי ועל כן ייצבע בצביעה אפוקסית אטומה. כמובן שגם משרדים אלו זקוקים לפתרונות אחסון לרוב, בעיקר לגובה. כל אמצעי האחסון צריכים להיות מצוידים באפשרויות נעילה לשם הגנה על המידע הרגיש בתיקים. ריהוט משרדי איכותי יכלול מנגנוני מעילה שיחזיקו שנים ארוכות לצד כמובן החומר ממנו נבנה הריהוט עצמו. 
 

משרדי הייטק, משרדי פרסום ובעלי קונספט צעיר אחר

משרדים אחרים, מעוניינים להדגיש את החיות והצעירות בתור קונספט עיקרי. קווי העיצוב בהם יהיו נקיים עם שילובי צבעים נועזים יותר, יעשה שימוש בצביעה אפוקסית אך גם בפרטי ריהוט המשלבים זכוכיות, פלסטיקים ואלומיניום. משרדים אלו יהיו פונקציונליים ביותר וישולבו בהם אלמנטים של ספות קלילות לישיבה, שולחנות נפתחים ופינות עבודה בגדלים שונים.
 
חשוב מאוד לפנות אל חברה אשר לה הניסיון והמוניטין לספק כל סוג של פריט ריהוט למשרד בהתאמה אישית. ישנם מקצועות אשר מחייבים שולחנות גדולים יותר (כגון אדריכלות) וכאלו אשר זקוקים בעיקר למרחב עבודה מקסימאלי (פיזיותרפיסטים למשל). בקשו "קבלות" והמלצות ע"י לקוחות אשר משתייכים למגזר המקצועי שלכם טרם ההתקשרות הסופית!
 
 
 

Go Back  Print  Send Page

אופיס לנד - חברת הריהוט המשרדי המובילה מאז 1985

 
מאז 1985 אופיס לנד מתמחה בשיווק רהיטי משרד במחירים נמוכים ובאיכות גבוהה המתאימה ללקוחות פרטיים ועיסקיים כאחד.
אופיס לנד שמה לה למטרה להתאים את מוצריה לצרכים הייחודיים של כל לקוח כגון רהיטים ושולחנות לפי מידה, ריהוט משרדי מעוצב, ריהוט משרדי סטנדרטי, הכל לפי דרישת הלקוח!
 
אופיס-לנד נותנת שירות אישי לכל לקוח ודואגת לשביעות רצון מלאה בכל שלבי התכנון, ההזמנה, השילוח, ההרכבה והשימוש במוצריה.
 
הזמן באתר, בקר בחנות הרהיטים בתל-אביב או התקשר עוד היום לתאום שיחת ייעוץ ללא תשלום.
מאז 1985 אופיס לנד מתמחה בשיווק רהיטי משרד במחירים נמוכים ובאיכות גבוהה המתאימה ללקוחות פרטיים ועיסקיים כאחד.
אופיס לנד שמה לה למטרה להתאים את מוצריה לצרכים הייחודיים של כל לקוח כגון רהיטים ושולחנות לפי מידה, ריהוט משרדי מעוצב, ריהוט משרדי סטנדרטי, הכל לפי דרישת הלקוח! ניתן להזמין שולחן מחשב או שולחן משרדי בכל גודל ובמגוון צבעים. בחנות ובאתר מגוון כיסאות מחשב, כיסאות מנהלים, כיסאות עבודה ובעצם כיסא לכל מטרה.
אופיס לנד משווקת מוצרי תיוק ואחסון כגון רב תא או משרדית של חוליות ועוזרת ללקוחותיה להתאים את  ולבחור רב-תא ושאר פתרונות האחסון בעזרת ייעוץ ותכנון אישי לא תשלום.
 
אופיס-לנד נותנת שירות אישי לכל לקוח ודואגת לשביעות רצון מלאה בכל שלבי התכנון, ההזמנה, השילוח, ההרכבה והשימוש במוצריה.
 
התקשר עוד היום לתאום שיחת ייעוץ ללא תשלום officeland.

התקנון באתר זה מכיל מידע על תוקף המחירים, ביצוע הזמנה, ביטול עסקה, זכויות צרכנים ופרטי התקשרות.
גלישה באתר מהווה הסכמה לתנאי התקנון.

צור קשר

 
טלפון: 03-688-0062
         052-2579185 (שמי)

עוסק מורשה -052095130
טולדו שמעיה
 
לייבסיטי - בניית אתרים